Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 75

Warning: Memcache::get() [memcache.get]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 71

Warning: Memcache::add() [memcache.add]: No servers added to memcache connection in /home/measured/public_html/libs/phpcache/drivers/phpcache.driver.memcached.class.php on line 65
Dimension Service Corporation Complaint - Warranty Service Scam - Extended Warranty
Dimension Service Corporation Complaint

Dimension Service Corporation Complaint

ADVERTISEMENT

Warranty Service Scam - Extended Warranty


We bought a 2000 VW Beattle in 5/07. Because of the mileage being around 70k, we went ahead and bought the extended warranty from AmeriGard at Dean Team Maplewood in St. Louis, MO. Fastward to September 2008, and my wife took the car into the VW shop for a warning light issue. It was repaired. Then 3 weeks later the car began smoking from the engine while my wife was on the highway. She pulled over. The car was towed to a nearby VW dealer. They determined what the problem was and contacted Dimension Service Corporation at 800-457-7703. Dimension Service Corporation at 800-457-7703 wanted the dealer to tear into the engine to make sure there wasn't anymore damage. We said fine and Dimesion Service Corporation at 800-457-7703 sent out an adjuster. The short of it, Dimension Service Corporation at 800-457-7703 claimed based on the adjuster's report that the damage was caused initially by an uncoverd part so I now have to buy a new engine. Here is the kicker. Dimension Service Corporation at 800-457-7703 wont give me a copy of the adjusters report that they quoted without me giving them $25. This is BS. The name on the letter was Eric Altherr at 800-457-7703 who denied the claim without freely providing backup. So I have to believe Eric Altherr pulled this letter out of his butt because he wont give me any backup.

I had to call Eric Altherr at 800-457-7703 several times just to get him to send me the denial letter. Eric Altherr at 800-457-7703 finally answered after getting some rep to transfer me to him. Eric said they send the denial letters out within 30 days of the claim result. I told him that was BS and I needed it within the next day. He fought with me for a few minutes claiming he would get to it when he could. We went around again for a few minutes telling him again I needed by the next day. To my surprise I received the letter, without the backup, the next day.

I always assumed these warranty companies are scam and Dimension Service Corporation has so far proven me correct. If you shop at Dean Team St. Louis, do not buy the extended warranty from Amerigard or Dimension Service Corporation.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to Dimension Service Co...
SUBMIT a ticket
for Dimension Service Co...
WATCH videos
for Dimension Service Co...
More Dimension Service Corporation Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for Dimension Service Co...

BUSINESSES REPLY HERE

Company was claimed GREAT NEWS, this company has Partnered with MeasuredUp and uses it to answer you!
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


jerry27 says: (7 years ago)
 0
I bought a Gentry Auto Warranty and have two claims with good service.I got a great price too.www.gentryautowarranty.com



baauto says: (9 years ago)
 0
Well apparently it wouldn't have mattered if Dimension Service Corp would have authorized to pay for your warranty parts. I am a auto repair shop that has a customer's vehicle where the warranty was authorized to pay but they haven't paid! It's been a month now and they said they're sending a check but won't tell me when!! This was from Heritage Administrative Services bought by Dimension Services Corp.




login with Facebook and share your reviews

More Dimension Service Corporation reviews


Similar reviews


[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team